In acest articol va prezentam mai multe sfaturi utile pentru  a avea un restaurant de succes. In primul rand este foarte important sa stiti ce isi doresc clientii.

Spre exemplu un restaurant italian este salvat de la faliment atunci cand i se face rebranding, de la un local vintage destinat in mare parte persoanelor in varsta, la un local cu un aer fresch pentru tineri deoarece restaurantul era pozitionat intr-un oras universitar puternic populat. In cazul acesta este clar ca s-a pierdut din vedere ce anume vor clientii si de aceea irvin i-a ajutat sa se repozitioneze pe piata si sa castige clienti. Acesta este un studiu facut in America in legatura cu tot ceea ce implica modul de a propulsa un restaurant pe piata.

Este foarte important sa clarificati corect rolurile si responsabilitatile fiecarei persoane care lucreaza in restaurant.

In aproape orice restaurant care nu produce suficiente vanzari una din cauze este lipsa unui leadeship eficient. In timp liderii au inceput sa oboseasca, sa inceteze sa le mai pese sau au incercat foarte mult sa acopere deficientele echipei, pierzand astfel timp pretios in alte zone in care de fapt nu era nevoie. Intr-un caz un manager de restaurant era in acelasi timp si bucatar si cel care comanda mancarurile si produsele de care era nevoie dar si cel care facea vazari si venea de la 4 dimineata la munca pentru a curata mesele. Succesul oricarei afaceri se bazeaza pe rolurile si pe responsabilitatile din cadrul echipei care ar trebui sa fie cat mai clar stabilite inca de la inceput pentru ca fiecare persoana sa se concentreze pe ceea ce are de facut.

 

De asemenea, nu uitati de decor si de toate elementele care i-ar putea impresiona pe clientii restaurantului. Toate aceste elemente ce tin mai mult de detalii fac ca un restaurant sa fie mai mult sau mai putin cautat. Multumirea clientilor este cel mai important lucru care face ca un restaurant sa fie sau nu plin zilnic.