Domeniul restaurantelor a devenit in ultima vreme tot mai dinamic. Majoritatea restaurantelor si cafenelelor doresc sa se alinieze la un standard european, oferind servicii cu un grad mare ce calitate. Studiile intreprinse de renumite universitati europene si americane, avand subiect central consumatorul, au oferit mai multe rezultate si perspective pentru managerii de restaurante.

 

Va prezentam trei sfaturi cu ajutorul carora veti reusi sa va cresteti vanzarile. Descrieti meniurile intr-un mod cat mai atractiv. Oamenii ar trebuie sa fie fermecati de bunatatile oferite de voi. Evitati sa screti numai titlul produsului si puneti si o descriere. Ati putea adapta ceva frumos care sa si starneasca emotie clientului si sa il impresioneze.

Construiti un meniu cu alegeri extravagante. Dupa cateva luni de functionare a restaurantului veti sti care sunt preferintele clientilor in ceea ce priveste mancarea. Va recomandam sa va stabiliti o politica de pret si sa incercati sa mizati pe anumite preparate cheie. Recomandarea noastra este sa aveti in meniu si mancaruri extravagante. Aceste comenzi nu au rolul de a fi comandate zilnic ins aseteaza o limita clientului determinandu-l sa aleaga preparate care sunt in segmentul de pret dorit de voi.

 

Un alt sfat ar fi ca in meniu sa apara cifre si semne monetare. Conform unui studiu realizat de Cornell University School of Hotel Administration, persoanele care primesc un meniu unde nu sunt trecute semnele monetare cheltuiesc mai multi bani fata de cei care primesc meniul standard. Se recomanda de asemenea si faptul ca pretul ar trebui sa fie trecut in litere.