Pentru a obtine succesul dorit cu un restaurant recomandarea noastra este sa urmati pasii de mai jos.
Aplicati principiul “Clientul nostru, stapanul nostru”. Oricat de eficient ati conduce un restaurant este inevitabil sa primiti reclamatii. Daca un clienti este nemultumit ascultati reclamatiile cu atentie pasurile si ocupati-va imediat de neregulile semnalate. Indiferent daca au sau nu motive sa se planga tineti minte o regula de baza, clientul are mereu dreptate si este important sa fie tratat cu seriozitate. Asa transmiteti faptul ca feedbackul este important.
Oferiti anumite produse din partea casei. Recompensati-va clientii fideli sau pe cei care dau comenzi mai mari cu mici atentii din partea casei sau dati cate un premiu clientilor din bar in mod aleatoriu. Pot sa fie obiecte promotionale, bauturi din partea casei si prajituri, deci nu neaparat ceva scump. Pentru voi costul poate fi nesemnificativ insa veti creste mult in ochii clientilor.
Va recomandam sa va asigurati ca aveti meniuri cat mai sanatoase pentru copii. Orice fast food are meniuri cu hot dog si nuggets de aceea se recomanda sa fiti mai creativi de atat. Atunci cand vine vorba despre sanatatea copiilor parintii sunt tot mai atenti la continutul meniurilor. Va recomandam sa va asigurati ca aveti in meniu si alternative sanatoase si gustoae care sa includa fructele proaspete si salatele.
Asa le veti face pe plac si copiilor si parintilor.
Stabiliti parteneriate cu mai multe branduri. Puteti sa aveti in vedere parteneriate cu hoteluri ai caror clienti beneficiaza de preturi preferentiale sau cu cinematografe si cu teatre care sa dea reduceri la bilete pentru spectacole in cadrul unor campanii comune de promovare. Toata lumea ar avea astfel de castigat si clientii ar avea si ei un motiv in plus sa isi aminteasca de restaurantul vostru cu placere.
Fiti un model de urmat pentru angajatii pe care ii aveti. Angajatii sunt cei care ii servesc pe clientii restaurantului si prin urmare pentru a va asigura ca serviciile sunt calitativ trebuie ca voi insiva sa fiti un model corect de comportament.