Secretul unui restaurant pentru a avea succes pe termen lung este sa ofere clientilor servicii de calitate la toate vizitele. Cu poate sa faca un patron manager de restaurant pentru a isi fideliza clientii. Va prezentam cateva trucuri in acest sens. Indiferent cat de ocupati sunteti va recomandam sa va rezervati cateva clipe pentru a vorbi cu cei care va intra in restaurant.

Sigur ca nu puteti sa discutati cu toti in fiecare zi dar macar va puteti stradui sa va faceti un obicei din scurtele discutii cu clientii. Veti vedea ca ei apreciaza sa le acordati atentia cuvenita in timp si se vor simti mereu bineveniti in restaurantele voastre.

Daca va faceti un obicei din a discuta cu clientii veti incepe sa ii recunoasteti pe cei care va viziteaza in mod frecvent. Este suficient sa ii salutati si sa ii intrebati ce mai fac pentru ca in timp veti reusi sa dezvoltati o relatie cu ei. In timp vor ajunge sa se simta de ai casei.

Oamenii sunt diferiti si nu toti isi exprima verbal dezamagirea in cazul in care ii nemultumiti cu ceva. Intrebati clientii dupa ce au luat masa daca totul a fost in regula sau si mai bine le puteti oferi la final un formular scurt pentru comentarii. Fie ca va critica sau va lauda aveti ocazia de a afla informatiile esentiale pentru afacerile voastre care va vor ajuta sa gasiti eventualele probleme si sa le rezolvati cat mai repede sau pur si simplu veti primi sugestii pentru imbunatatire, un motiv in plus sa le multumiti.

 

Retelele de socializare sunt in prezent pe telefoanele tuturor si nu aveti cum sa le ignorati. Comunicand cu actualii si potentialii clienti nu numai ca aveti sansa de a va promova si de a face o impresie buna in mediul online insa puteti sa gestionati prompt comentariile negative.