Fiecare persoana are cate un restaurant preferat si unul unde nu s-ar mai intoarce niciodata. Fiecare dintre noi au standarde si au pareri. Dincolo de subiectivismul nostru, un restaurant de calitate ar trebui sa indeplineasca mai multe criterii obligatorii care sa treaca si proba timpului.
Cum ar trebui sa fie meniul? Fara doar si poate cel mai important lucru la un restaurant este mancarea ce poate sa fie propusa clientilor. Degeaba arata bine, e cool sau e in voga daca nu ofera si feluri sanatoase si apetisante. De aceea sunt mai multe restaurante de cartier care au un interior amenajat modest dar care au mancare buna si sunt tot timpul pline. Ca si regula generala oamenii prefera mancarea sanatoasa si mai putin pretentioasa, cu cat meniul este mai simplu cu atat si restaurantul va fi mult mai apreciat.
Cum ar trebui sa fie personalul? Personalul este cel care va face diferenta si este puntea dintre restaurant si clienti. Daca acestia au experiente neplacute cu un membru din personal, in mod sigur nu vor mai reveni in acest restaurant. Chiar daca in Romania lucrurile nu sunt de fiecare data asa, chelnerii vor trebui sa fie prietenosi si sa cunoasca bine meniul dar si sa stabilesca o buna legatura cu clientii.
Un restaurant bun este acel restaurant care va ofera in afara de mancare si alte experiente. Aici va interveni atmosfera indiferent ca este vorba despre lumanarele, muzica, detalii ori decor, modul in care este personalizat poate delimita un restaurant bun de un restaurant oarecare. Este necesar sa avem ceva unic si iesit din comun si ceva care sa se poata intipari in mintile clientilor.