Pizza este in mod sigur unul din cele mai populare feluri de mancare existent in lume, dar este si cel mai important din perspectiva de media marketing, fiind un catalizator pentru socializare. Acasa sau in oras adesea pizza este o cina fun cu familia si cu prietenii si e in egala masura una din mancarurile pe care le consumam des in momentul in care ne grabim, cand avem o viata sociala activa, cand suntem mobili si conectati la tot ce se afla in jurul nostru. Pizza poate sa fie cumparata ori gatita in casa si e usor de pregatit lasand loc la multa imaginate. 

Drumul pizzei incepe inca de pe vremea imperiului persan asa cum arata cele mai vechi consemnari din istoria mancarurilor si continua pana in prezent, unde marcile de pizza si pizzeriile isi consolideaza prezenta in mediul digital prin campanii participative in jurul combinatiilor creative si a gusurilor apetisante. 

Sunt mai mult de 90 de pagini pe Facebook ce apartin marcilor restaurantelor si celor care livreaza pizza, care sunt active in Romania. Fiecare incearca sa gaseasca combinatia dintre sanatos, cool, variant si rapid. Frozen pizza e un produs pe care oamenii inca il mai descopera. 

Pizza este despre gust, despre simplitate si despre diversitate dar si despe socializare. Acesta sunt cheile care dau directia buna de prezenta in social media.