In primul rand pentru a avea un restaurant de succes este bine sa fiti stapani pe informatiile de baza din afacerea voastra. Este interesant sa vedeti cati manageri de restaurant nu au idee cat de mult cheltuiesc pe mancare.

Multi din ei par sa nu stapaneasca informatiile de baza care privesc afacerea lor si determinarea unui pret corect al felurilor de mancare bazate pe costurile mancarurilor si marginile de profit, problemele din bucatarie sau micile imbunatatiri pe care pot sa le faca si care se vad cel mai bine in profituri. Este critic ca orice lider de succes sa stie lucrurile de baza din industria in care lucreaza. Puteti sa aveti tot talentul si tot potentialul din lume, daca nu stiti sa jonglati cu informatiile vitale nu puteti sa ajungeti foarte departe.

Nu uitati ca mai putin inseamna mai mult. O alta problema comuna a restaurantelor care se chinuie sa scoata profit este in mod paradoxal faptul ca au mult prea multe mancaruir pe meniu. Intr-o emisiune destul de recenta au fost citite cu voce tare optiunile din meniu si au durat in jur de 15 minute. Este prea mult pentru un singur restaurant. De aceea, managerii de restaurante sunt incurajati in mod frecvent sa isi rezume meniul la o singura pagina de mancaruri pe care pot sa le produca in mod excelent. O astfel de abordare este mai profitabila si in loc de a fi mediocrii la prepararea a 50 60 de optiuni culinare liderii inteleg ca e bine sa isi focuseze atentia si toate resursele pe mai putine lucruri care le vor mari profitul.

De asemenea, se pare ca sunt populare cazurile in care managerii de restaurante au incredere in bucatari care nu au foarte multa experienta si nici mult antrenament in prepararea mancarurilor de care e nevoie in restaurante. Mai pe scurt oamenii se intorc in restaurante pentru calitatea mancarii. Decorul si serviciile pot fi excelente insa daca mancarea nu e buna atunci nu veti avea succes. Irvine trebuie sa ajute managerii de restaurant sa aleaga oameni cu experienta ceea ce de cele mai multe ori inseamna si concedierea angajatilor care desi lucreaza de mult timp nu sunt calificati pentru tipul acesta de job.

Cateva mici schimbari pot aduce rezultate mari. De foarte multe ori o persoana din exterior poate aduce o privire noua si proaspata fara personalul care nu facea fata. Prin focusarea pe cateva zone importante precum selectia meniului operatiunile din bucatarie sau decorul din restaurant, va puteti concentra pe cateva puncte cheie foarte importante.