O intalnire intr-un restaurant este minunata. Poate fi romantic si o seara foarte placuta, dar in mod inevitabil, la un moment dat in timpul noptii, apare o mica problema atunci cand vrei sa mergeti acasa. Vei descoperi in timp ca este mult mai bine sa mergeti direct acasa si sa comandati de acolo.

Livrari la domiciliu Sector 5 - tot ce trebuie sa stii despre livrari

De fapt, restaurantele au experimentat un mare succes cu sistemele online de comenzi alimentare. Clientii isi pot petrece timpul asa cum vor in timp ce mancarea ajunge la ei.

Am aruncat o privire asupra unui grup de restaurante care utilizeaza sisteme de comanda online de produse alimentare si am constatat ca, in medie, se inregistreaza o dimensiune a cecurilor de 23% mai mare decat cecurile din magazin.

Cu toate acestea, in ciuda unor astfel de statistici, scepticul din dvs. poate ezita sa integreze un sistem online de comanda a hranei cu punctul de vanzare, aparand astfel de argumente precum:

"Am trecut deja printr-un site de comenzi de la terti, care functioneaza foarte bine pentru mine".

"Restaurantul meu nu este potrivit pentru comanda online."

"Comandarea online nu a afectat industria la fel de mult cum spun unii".

Lista continua si continua. Chiar si cei care recunosc miscarea si ofera comenzi online pot face acest lucru numai prin intermediul unui site web al unei terte parti. 

Restaurantele care opteaza pentru utilizarea unui software de comanda on-line, prin sistemul de puncte de vanzare, vad multe avantaje in comparatie cu cele care utilizeaza exclusiv un serviciu tert. Aceste avantaje includ profituri mai mari, informatii despre clienti individuali, o experienta si o interfata personalizabila pentru utilizatori si multe altele.

Iata cateva motive pentru care ar trebui sa adoptati un sistem de comanda online - mai ales unul care este integrat cu punctul dvs. de vanzare pentru a imbunatati eficienta.